Multi Level Marketing
Multi- Level Marketing ( MLM w skrócie) jest formą sprzedaży bezpośredniej i
marketingu sieciowego . Istotą jest skrócenie łańcucha dystrybucji do minimum .
Producent lub dostawca usług stwarza warunki dla niezależnych sprzedawców
bezpośrednich biznesowych niezależnych . Które ulegają zmianie w przypadku
towarów sprzedawanych i mieć możliwość uczestniczenia w kolejnym dostawcą .
Stwarza to wiele warstw ( wielopoziomowe) - struktura sieci sprzedaży , które
jest bardziej efektywne i tańsze niż tradycyjne sieci magazynów dystrybucyjnych
, hurtowni , reklamy, itp. Jest torodzaj kombinacji sprzedaży bezpośredniej i
franczyzy .
Multi Level Marketing kontra system sprzedaży klasycznych
W Multi Level Marketing jest anulowane tradycyjnych pośredników , a część
zaoszczędzonych pieniędzy idzie bezpośrednio ze sprzedawcą , który reprezentuje
klasyczną pracę pośredników . Ponadtosprzedawca otrzyma dalszą część
oszczędności finansowych dla osób pracujących , które zebrane w jego sieci
sprzedaży . Reszta zaoszczędzone służy do rozwoju produktu lub zmniejszenie ceny
końcowego produktu.
Klasyczny system sprzedaży produktu do produkcji dla tysiąca koron , a następnie przechodzi hurtownie , magazyny, przewoźników , dealerów , sprzedawców detalicznych i ostateczniekonsument otrzymuje je . Aby dowiedzieć się o produkcie, konsumentów , konieczne jest tworzenie reklam ( agencja reklamowa ) i zapłacić jej publikację (TV, radio , billboardy , itp. ) . Cena wzrośnie wielokrotnie.
System marketingu wielopoziomowego , który zasadniczo zapobiega marnotrawstwu
. Zapisane pieniądze są dzielone między kupujących, sprzedających i
organizatorów .