FAQ Pytania ?
1 ) Jakie są możliwości zamawiania ?
Produkty zamówienie może już zarejestrowany partnerów handlowych , w stosownych
przypadkach , nowe rejestrujących w swojej pierwszej kolejności wraz z
wypełnionym formularzem rejestracyjnym . Każde zamówienie może być wykonane na
kilka sposobów . Zawsze należy podać imię i nazwisko , numer rejestracyjny ( nie
dla nowych kandydatów ) , to każdy numer produktu i ilość .
• On-line na stronie internetowej , gdzie można zamówić 24 godziny na dobę , w
sekcji dla doradców i logowania za pomocą hasła , które już istniejących
partnerów biznesowych otrzymać e-mail , otrzymasz nowe hasło , aby potwierdzić
formularz rejestracyjny z pierwszej dostawy lub hasło Możesz poprosić za
pośrednictwem poczty e -mail .
• Telefonicznie ( pon.-pt. 8-16 godzin ), ( nie wysyłać wiadomości SMS ! ), To
można dyktować swoje zamówienia na ten sam numer telefonu na automatyczną
sekretarkę po godzinie 16 -tego i podczas weekendu .
• E - mail do postaci wolnej.
• faksem
• SMS - kou
2 ) W jaki sposób powiązany zamówienie?
• W połączeniu zamówienie jestzaletą dla tych z was, którzy wykonywać mniejsze
zlecenia i nie chcą płacić opłatę pocztową .
• Może niektórzy z was , którzy są z tego samego miejsca i zorganizować zamówień
połączone w jedną przesyłkę . Należy zgłosić połączonych zleceń i zgromadzi
najlepsze informacje o celu , który wydał rozkaz stowarzyszonej. Przesyłka
następnie przechodzi do abonenta można określić łączną cenę dla wszystkich
zamówień połączonych . Przesyłka jest oczywiściefaktura dla wszystkich, którzy
kupili . W przypadku połączonych zamówień on-line z Internetu , aby dołączyć
Uwagi do któregozlecenie jest skojarzyć tego .
3 ) Jak to jest z dostarczania przesyłek przez DPD ?
DPD dostarcza pocztę w dni powszednie od 7-17 godzin. To nie jest
odpowiedzialność kierowcy poinformować przed dostawą . Jeśli wizyta nie dociera
, że pozostawia w swoim ogłoszeniu skrzynki pocztowej . Drugi dzień próbuje
dostawę ponownie. Jeśli nawet za drugim razem nie powiedzie się, ponownie
pozostawiając zapowiedź , a teraz to do Ciebie, aby wywołać odpowiednią DPD
zajezdni ( zawiera dane kontaktowe oznámence ) i zgodził się , kiedy przywozili
przesyłka po raz trzeci. W przeciwnym raziepakiet jestzajezdnia tygodniu , a
następnie wrócił do Eurone .
4 ) Co mam zrobić , jeśli chcę , aby dowiedzieć się , czyzamówienie zostało
przyjęte
w Eurone ?
• W przypadku wysłania wniosku pocztą , można skonfigurować pocztę e -mail z
potwierdzeniem zwrotnym . Po otrzymaniu zlecenia przez operatora , automatycznie
sprawdza i wysyła powiadomienie o otrzymaniu wiadomości e-mail z powrotem do
swojej poczty e-mail . Zdecydowanie polecam! Daje to pewność , że Twoje
zamówienie zostało otrzymane .
• W przypadku zamawiania przez stronę internetową on-line zamówienia , jesteś od
razu potwierdził swoją udaną wysyłkę .
• Na stronie internetowej w sekcji dla doradcy może stale monitorować stan
swojego zamówienia .
5 ) Czy istnieje gdzieś mogę sprawdzić, czyprzesyłka została wysłane z Eurone
?
Każdego popołudnia w dni powszednie , kiedywyprawa jest zakończona i wysyłka są
przekazywane do DPD ,system automatycznie generuje wiadomość e-mail , które są
wysyłane do wszystkich abonentów wysyłek do wiadomości e-mail , żeprzesyłka
została wysłane , w tym numer przesyłki, według strony internetowej , które
można www.dpd . cz śledzić, gdzie pakiet nie jest .
6 ) Jak mogę znaleźć NRZ +, ilość mam znakomity
zniżki ?
W każdym miesięcznym sprawozdaniu z działalności wysłany pocztą jest o prawie do
zniżki obliczonej dla ostatniego okresu , niewykorzystane uprawnienia do zniżki
z poprzedniego okresu i całkowitej rzeczywistej zniżce . Te informacje można
również znaleźć na portalu informacyjnego na stronie internetowej
dla doradców .
7 ) Od kiedy odjąć rabat NRZ + ? kiedy
więc aby zastosować dyskontowej NRZ + ?
Rabatu jest zawsze potrącane w miarę możliwości od najbliższego porządku i
kolejnych zamówień , chybarabatu przed zamówienie wyczerpane. Prowizje i rabaty
NPR NRZ + oblicza Każde 10 dzień miesiąca , chyba że jest weekend lub święto ,
tonastępny dzień roboczy . W tym dniu , gdytermin jest już gotowy na wszystkie
zamówienia NRZ + zniżki potrącona przez ostatni miesiąc produkcji.
8 ) W jaki sposób mogę zamówić przez stronę www
pod koniec miesiąca ?
Jeśli chcesz zamówić za pośrednictwem stron internetowych , można zamówić
następujące miesiące wcześniej niż pierwszego dnia miesiąca, w którymzamówienie
upadku. System automatycznie wstawia bieżącą datę i porządek w przypadku, gdy
zamówienie element działań od następnego miesiąca (marzec ) , ale jest to 28.
luty,system nie znaleźć tego elementu w katalogu , ponieważżycie z dniem 1
Postanowienie marca i przewrócić do systemu handlu Euro- SAP będą zliczane i nie
do lutego do marca .
9 ) Dlaczego wysłać pierwszą przesyłkę i wysłać Start pakiecie,
Packet sprzedaży ( zestaw próbek zmiękczacza ) i CD Veronica
Zankov kiedy nie zamówić coś z tego ?
Pierwsze dusze wysyłki uzyskać bezpłatny pakiet Start ( wyposażenie standardowe
wszystkich niezbędnych materiałów ), a następnie dalsze Veronica Zankov CD jako
prezent , a jeśli jest topierwsze zamówienie od ponad 2000 CZK / 2500 SK dostaje
darmowy zestaw próbek i zmiękczania tkanin . Wszystkie pozycje na fakturze mają
normalną cenę . Ostatnia pozycja na fakturze ogólnej zniżki jest obliczana ,
która zawiera sumę wszystkich tych elementów z wartości ujemnej . Oznacza to, że
w sumie ,zniżka jest potrącana i te wyżej wymienione rzeczy naprawdę nic nie
płacisz ...
Jak zakwalifikować się do 20%, 25 % lub 30% ?
Każdy KPR lub NRZ uzyskać natychmiastowy przy rejestracji 20 % marży handlowej (
PO ) , który zawsze płacicały miesiąc produkcji. Dostać się donastępnego
miesiąca lepszej PO 25 % lub 30 % w zależności od łącznej kwoty wszystkich
osobistych zleceń w cenach katalogowych ( KC )
od 0 do 2499 CZK (SK 2999 ) 20 %
2500 CZK (SK 3000 ) - 4999 CZK (SK 5999 ) 25 %
ponad 5000 CZK (SK 6000 ) 30 %